Geplaatst door
Jan Baltussen op 23-3-2011 21:50:09 |
Reacties (0)
Chocolade, wijn en thee goed voor je hersenen
Onderzoekers uit Noorwegen en van Oxford University bestudeerden het verband tussen verstandelijke prestatie en de inname van drie voedingsmiddelen die zogenaamde flavonoïden bevatten; choclade, wijn en thee. De studie werd verricht onder 2031 mensen tussen de 70 en 74 jaar. De uitkomst was positief.
Voor het volledige artikel hierover, zie deze link